A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Żarach




 Drukuj

Wyślij pismo ogólne

To pismo, które służy do komunikacji z administracją w sprawach, które możesz załatwić przez internet i które nie mają oddzielnych formularzy.

Możesz nam zadać pytanie, napisać wyjaśnienie, złożyć zażalenie, żądanie, podanie lub wniosek. Samodzielnie uzupełnij formularz na komputerze i wyślij na elektroniczną skrzynkę podawczą. Po chwili dostaniesz elektroniczne urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP) pisma. To potwierdzenie jest tak samo ważne jak potwierdzenie odbioru listu poleconego, który wysyłasz pocztą tradycyjną.

Pismo ogólne piszesz, jeśli:

- chcesz się z nami skontaktować,
- przepisy umożliwiają wysłanie pisma przez internet,
- nie ma specjalnego formularza do załatwienia twojej konkretnej sprawy.

Kogo dotyczy

Każdego, kto chce wysłać pismo ogólne i ma konto na platformie ePUAP.

Czas realizacji

Zależne od rodzaju Twojej sprawy.

Wymagane dokumenty

- dane do logowania na platformie ePUAP,
- załączniki w wersji elektronicznej – jeśli będą potrzebne.

Opłaty

Usługa jest bezpłatna.

Tryb odwoławczy

Zależne od rodzaju Twojej sprawy

Podstawa prawna

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2015, poz. 971, oraz z 2016 r., poz. 1625).
© 2024 Urząd Miejski w Żarach
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce